Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Εκλογική Φαντασίωση (αλλαξοκαλπιές)




κατέβηκα στην πιάτσα διάτοντας αστέρας
φορούσα μαύρα Γκούτσι κι Αρμάνι τσιτωτό
κουνούσα τα γοφιά μου σα να`χα εντός μαρκούτσι
και όλοι θα μου ρίχνανε στα ίσα δαγκωτό

στα χείλια μου μπαζούκας που έσκαγε στη μύτη
αναίδεια στο βλέμμα και υφάκι tres blasé
βυζάκι πεταμένο να σκάει η ρώγα νεύμα
και φάνταζα μανάρια μου, ολίγον "μελανζέ"

σαν έφτασα εγκαίρως σωστή στον προορισμό μου
με παίρνει παραμάσχαλα δικαστικός εκπρόσωπος
και πίσω απ`την κουρτίνα συνέβη το μοιραίον
τις απορίες μου`λυσε του νόμου ο αντιπρόσωπος

περίμενε ο κοσμάκης ουρά για να ψηφίσει
όμως εγώ βογκούσα, σειόταν το παραβάν
την άλλη μέρα βγήκαν όλοι εις τας ειδήσεις
και μίλησαν για ένα "ντροπιαστικό συμβάν"

ακόμα δεν κατάλαβα, γιατί με σχολιάζουν ;
είχα κι εγώ ένα όνειρο, μια τρελοφαντασίωση
μία ζωή θα μας πηδούν και δε θα λογαριάζουν
τους πήδηξα λοιπόν κι εγώ, δεν έχω άλλη αξίωση !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου