Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

« Ρ ό λ ο ι »



τα ρούχα ανταλλάξαμε τα όμορφα κουρέλια
εγώ εσύ κι εσύ εγώ, στου ρόλου το απόγειο
και ψάχνοντας ταυτότητα την ούγια μέσ`τα ρέλια
τα ξέφτια μόνο βρήκαμε στο δεύτερο υπόγειο

εσύ πάντ`αποζήταγες να παίξεις Αντιγόνη
κι εγώ που ζήλεψα ξανά να γίνω Οφηλία
γερνούν τάχα οι άνθρωποι με ό τι τους σκοτώνει
ή οι παράλληλες ζωές χτίζουνε μια φιλία ;

και φόρεσα τον ρόλο σου και πήρες το δικό μου
και ζήσαμε εμείς καλά, δεν ξέρω τα καλύτερα
σ`ένα κουπάκι του καφέ είδα το ριζικό μου
φαρμάκι και πικρή γουλιά, ντελβές μια ώρα αρχύτερα

λίγα κουρέλια αλλάξαμε μα οι ζωές μας μοιάζουν
εγώ εσύ κι εσύ εγώ, βάσανα για στολίδια
βγάλε τα ρούχα να ντυθώ, παράσταση προστάζουν
με υποβολέα τον καιρό σε ρόλου αποκαίδια..



Η ΘΕΑΤΡΙΝΑ ΜΠΕΛΛΟΥ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου