Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

« Το τελευταίο αγώι »


 
το τελευταίο αγώι ήταν τα μάτια σου
μα η μοίρα στάθηκε μαζί μου ραδιούργα
κορώνα γράμματα έπαιξα την τύχη μου
κι αυτή μου έστησε παιχνίδι η πανούργα

εσύ το γνώριζες αυτό το δρομολόγιο
την τελευταία κούρσα της ζωής μου
γι` αυτό καβάλησες τ`αμάξι της καρδιάς
κι όλη τη νύχτα βόλτες έκοβες μαζί μου

τσιγάρο άναψες βαρύ και κάπνιζες
εγώ σε κοίταζα κλεφτά απ`τον καθρέφτη
κι όπως με τύλιγαν του χαρμανιού τα σύννεφα
θα`θελα να`μουν των χειλιών σου ξέφτι

ποτέ δε σκέφτηκα στ`αλήθεια μάτια μου
να πάρω εσένα για στερνό επιβάτη
μπήκες με φόρα την καρδιά καβάλησες
και μου`πες "πάμε μια τσάρκα στο Παγκράτι"

να ξέρεις τώρα, όπου και αν βρίσκεσαι
της διαδρομής σου ακριβή ήταν η κούρσα
κι ενώ η τσέπη σου αδειανή με πλήρωσες
μ`αυτό που λέμε, αν δεν ήξερα ας ρωτούσα..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου