Σάββατο 24 Μαΐου 2014

« Β α λ ε ν τ ί ν ο ς »

 
ο άγιος μου είσαι συ
κανένα Βαλεντίνο δεν πιστεύω
και στο δικό σου το ταγκό χορεύω
του έρωτα τα βήματα για πάρτη σου

δε θέλω άλλον άγιο
τους έχω κάψει όλους
μπρος στα πόδια σου θυμιάμα
και στη ζωή μου έχω κάνει τάμα
κερί αναμμένο πάνω στο γινάτι σου

έφυγαν όλοι οι άγιοι, περαστικοί,
αφού έκαναν τη βάρδια τους
και άφησαν τα πρόστυχα τα χάδια τους
ένα ναυάγιο πα σε ξέρα την ψυχή μου

κι ήρθες εσύ

έρωτας άτυχος, μαζί και μια φιλία
για να κουρσέψεις την καρδιά, βορά και λεία
θέλει δουλειά του καραβιού ν`αλλάξει η ρότα

κι όμως, πρέπει να ξέρεις
πως δεν ήταν στις προθέσεις μου
να εκτεθώ μια τέτοια μέρα
και να ξορκίσω ό τι αγάπησα

είναι που λένε οι θνητοί
«ο άγιος θέλει φοβέρα»
κι εγώ στον μαμμωνά θυσίασα
εσένανε που λάτρεψα..



Forever Tango - A Evaristo Carriego


1 σχόλιο: