Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

« για καλές θάλασσες »




πόσο χαίρομαι όταν μιλάμε στο τηλέφωνο 
είναι μια ξεχωριστή, μυστική για εμένα επικοινωνία
 την προτιμώ από τις νεώτερες τεχνολογίες, ειλικρινά, 
έστω κι αν δε σε βλέπω, όπως λόγου χάριν στο skype 
στο τηλέφωνο, απομονώνω την φωνή σου και σε απολαμβάνω 

σήμερα μου έκανες την έκπληξη.. 

μου μίλησες για την γιαγιά του Θωμά, 
που όταν φεύγατε έριξε νερό στο κατόπι σας 
κι εγώ σου είπα πως είναι κίνηση αγνή, 
για καλή στράτα στον όπου φεύγει να πάει αλλού, 
αλλά και έθιμο συνάμα 

πως αλλιώς θα κρατούσαμε τις παραδόσεις μικρέ μου 
και σου θύμισα την ίδια κίνηση που κάναμε 
όταν βγήκες γαμπρός 
κανάτα με νερό και σπάσιμο πιάτου, 
που ξορκίζει το κακό πάτημα πάνω σε σιδερικό, 
στην επιστροφή, για υγεία και στέριωμα του ζευγαριού 

πόσο σ`αγαπώ, κουράστηκες να το ακούς, 
μικρός με ρωτούσες συνέχεια.. 
λες και ήταν η αβεβαιότητα της παιδιάστικης ηλικίας.. 

φεύγετε αύριο λοιπόν, για το νησί των Φαιάκων 
μου είπες πως πηγαίνεις εκεί για πρώτη φορά, 
πως είχα την εντύπωση ότι σε πήγα μικρό παιδάκι 
πέρασαν τόσα χρόνια κι εγώ σερσέμιασα φαίνεται.. 

να ξέρεις, πως όταν τέλειωσε η κουβέντα μας 
έριξα στον βασιλικό μου ένα ποτήρι νερό 

για καλές θάλασσες..


1 σχόλιο: