Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

« π ε θ υ μ ι ά »

perfume
« π ε θ υ μ ι ά »
 
έλα ξανά μελαχρινέ άγγελε μου, έλα ξανά
το παραμύθι δεν τελείωσε ακριβέ μου, έλα ξανά
καπάρωσε την πρώτη θέση σου γι απόψε
μέσ`το κατάστρωμα μιας ώριμης καρδιάς
πάρε την τράπουλα και πρώτος εσύ κόψε
παίξε μαζί της όπως τότε, αν τολμάς

πάλι ξανά μελαχρινέ άγγελε μου, πάλι ξανά
πιες μια σταγόνα θύμησες καλέ μου, πάλι ξανά
και δέσε με τα δάχτυλα στο στήθος παλαμάρι
πάνω σε τέρμινα οκτώ
να δω ποιος κύκλος απ`τους δυο θε να με πάρει
όταν στα μπράτσα σου ξανά θα κρεμαστώ

και χάραξε με, θέλω τόσο άγγελε μου, χάραξε με
διπλό μονόγραμμα, φτηνό τατού
έτσι, να μείνω πάνω σου αραγμένη
εκεί που σκάει η ηδονή, σαν πασπαρτού
κι ύστερα κέρνα την απόφαση που πήρες και δε γυρνά
χείλη με χείλη που η ελπίδα τα πληγώνει και τα γερνά..



Χανιώτη Χαλκιδικής 14-7-2010


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου