Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

« Θ α υ μ α σ μ ό ς »

« Θαυμασμός »
 
συνήθως αγαπάμε ο τι θαυμάζουμε
αυτό επικρατεί μέσα στις σχέσεις
λατρεύουμε, στα ουράνια ανεβάζουμε
και πάντα "πάγιες" έχουμε τις θέσεις

εγώ όμως δεν είχα τέτοια κίνητρα
σ’αγάπησα χωρίς να σε γνωρίσω
και θύμωσα γι`αυτά μου τα αισθήματα
μα πως χωρίς εσένανε θα ζήσω ;

πολλοί ο τι αγαπάμε το ζηλεύουμε
και λέμε ποταπό είναι συναίσθημα
μα έλα που δε γίνεται να ελέγξουμε
τα μύχια της ψυχής μας πάνω στο αίσθημα

έτσι και γω σε ζήλεψα παράφορα
και το μυστήριο, χωρίς να σε γνωρίσω
τρελάθηκα μ`αυτό μου το κατάντημα
και ορκίστηκα να μη σε συναντήσω

στρατηγική κίνηση έκανα και σ`έδιωξα
άραγε ζύγισα σωστά μια απόφαση μου ;
με ένα "ματ" πέταξα έξω την εικόνα σου

κι ύστερα έκαψα τον υπολογιστή μου..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου