Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

« οι Κυριακές των Κυριακών »



« οι Κυριακές των Κυριακών »

οι θλιβερές οι Κυριακές
με το σαρδόνιο χαμόγελο
μιας άπληστης λατρείας
οι λυπημένες Κυριακές
μιας εβδομάδας απαρχή
μουρτζούφλικης και κρύας

με ήλιο , ίσως και βροχή
με χαμηλά τις τέντες
οι Κυριακές των Κυριακών
όλων των άλλων ημερών
κάτι φτηνές πατέντες

κι εγώ ζητώ Παρασκευές
μ` αρώματα και ζωηρές
αλήτισσες και πονηρές
να κάψω μια διάθεση
ν`ακούσω ζόρικες πενιές
από ένα ξεχασμένο χτες
και να χαζεύω Σάββατα
να κάνουν επανάσταση

να επιμένουν σθεναρά
πως θέλουνε να ζήσουν
ακόμα κι αν σε Κυριακές
πρέπει ν`αυτομολήσουν
........................................­.

μη μου φοβάσαι , σ`αγαπώ ,
μείνε , μην αποδράσεις
φτάνει μια ανάσα σου , πνοή
τη φύση μου ν`αλλάξεις
μη μου κακιώνεις , σ`αγαπώ ,
καντήλι στο κελί μου
ίσως γιατί `σαι , τι να πω ,

μια Κυριακή δική μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου