Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

« φωτογραφίζοντας εμένα »

« φωτογραφίζοντας εμένα »

πάντα παίζω με μια φωτογραφία
πάντα ρισκάρω τον φακό μου σε πιθανότητες
πολλές φορές στήνω δικό μου σκηνικό απελπισμένος
άλλες πάλι μπαίνω μέσα στην εικόνα, νοερά
κάποτε την ικετεύω να με προσέξει

αγαπώ την εικόνα όταν διαπερνά το βλέμμα μου
όταν σιωπηλά σφάζει την ψυχή μου
ζω μέσα της, της παραδίνω το είναι μου
ποντάρω στην ακρίβεια της στιγμής
στοχεύω στο μέλλον της αγάπης μας

"συνουσιάζομαι μαζί της, ποτέ δεν ασελγώ πάνω της"

λατρεύω το ότι μου δίνεται να την σεργιανίσω
με εξιτάρει το απρόβλεπτο της σχέσης μας
με δονεί το παράτολμο της έμπνευσης
σαγηνεύομαι από την εξέλιξη μου μέσα της

κι άλλα πολλά θα μπορούσα να γράψω
γι αυτό μου τον έρωτα τον κρυφό
που αναίσχυντα ξεδιπλώνω στα μάτια σας


είμαι μόνο ένας ερασιτέχνης φωτογράφος..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου