Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

« των ημερών »

βγήκα πρωί για να μιλήσω με τον κόσμο
μέρα που ήταν γιορτινή και τον ρωτούσα
που έχει κρύψει την ψυχή του την απούσα
κάποιος μου είπε, σε μια γλάστρα με τον δυόσμο

από τα ουράνια, στέλνει μήνυμα ο Σωτήρης
''τριπλό τόλουπ κάνω μάνα μου για σένα''
μπράβο λεβέντη μου, έχω γιο κι εγώ στα ξένα
που του`χω μάθει να μην είναι κακομοίρης

να κι οι επίσημοι στην ξύλινη εξέδρα
Θεέ μου στραβώθηκα απ`τα παράσημα τους
όλοι αγέλαστοι - αυτή είναι η ομορφιά τους -
η σοβαρότητα, μη πέσουν σε ''ενέδρα''

πω πω, σε λίγο θα αρχίσει η δεξίωση
μ`έχουν καλέσει εις το ''δημοσία δαπάνη'' γεύμα
μπα δεν θα πάω, μη με βρει κανένα ρεύμα
δεν τους γνωρίζω, ούτε έχω καμιά (α)ξίωση

καλέ εσείς, εμείς δεν έχουμε να φάμε
και η βροχή που ρίχνει Εκείνος απ`τα ουράνια
ίσως μας βγάλει απ`την μονότονη αφάνεια
κι αν επιζήσουμε, ποιος ξέρει που θα πάμε..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου