Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

« Μ π ο ρ ε ί »

« Μ π ο ρ ε ί »

μπορεί να περπατήσαμε στο ίδιο πεζοδρόμιο
μπορεί να ανεβήκαμε στο ίδιο αστικό
μπορεί να βγάλαμε φωτό με Λευκό Πύργο φόντο
μ`αν κοίταζες στο πλάι σου, δεν ήμουνα εγώ

μπορεί να σεργιανίσαμε Κάστρα και 'Ανω πόλη
μπορεί σε δρομολόγιο να πέσαμε κοινό
μπορεί και να θρηνήσαμε κλεμμένο πορτοφόλι
μ`αν κοίταζες στο πλάι σου, δεν ήμουνα εγώ

γιατί μου πέταξες απλά πως αγαπάς μια άλλη
κι όταν τσιγάρο έστριβες το άφηνες μισό
κι εμένα δεν το χώραγε το άδειο μου κεφάλι
πως γίνεται στο πλάι σου, να μην είμαι εγώ

πήρα λοιπόν και ένωσα παλιές φωτογραφίες
μ`ένα πικρό χαμόγελο, αφού δεν σε ζητώ
ούτε σε ψάχνω στα στενά ή σε κρυφές γωνίες
μια και το πήρα απόφαση εικονικά πως ζω
μια και το πήρα απόφαση εικονικά πως ζω..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου