Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

« Δ ή μ η τ ρ α » ...... 28-03-2015 « Μάρτης που φέρνει τις βροχές, σέρνει και τα χαμπέρια »

« Δ ή μ η τ ρ α » ...... 28-03-2015
« Μάρτης που φέρνει τις βροχές, σέρνει και τα χαμπέρια »

φλας μπακ το λένε Δήμητρα κι εσύ το γνώριζες καλύτερα από εμένα
και ποια είμαι εγώ που θ`αγγίξω την ζωή σου, τα συναισθήματα σου,
τα όνειρα σου, τα θέλω σου ; αφού δεν σε ξέρω, δεν σε γνώρισα ποτέ μου..
ιεροσυλία αίσχιστου βαθμού.......

« 41 » έγραφε το φλιτζάνι, μόνο που μιλούσε αόριστα, τότε, το φθινόπωρο..
τέλος πάντων, εσύ έφυγες κι εγώ προσπαθώ να προσεγγίσω το ταξίδι..
είναι δύσκολο το ξαφνικό, για μια μάνα, πατέρα, αγαπημένους συγγενείς,
φίλους πιστούς, αν έχουν μείνει ακόμα και το μαντάτο ξεσκίζει την καρδιά..
σε βρήκαν μόνη και γυμνή, επάνω στο κρεβάτι, ίδια όπως σε γέννησε η μητέρα
και δίπλα σου, φίλος πιστός ένα σκυλί, να αλυχτά για την νοικοκυρά του..
το μόνο που με πόνεσε και με πονά ακόμα, ήταν αυτό το νυφικό
που έτρεξε ν`αγοράσει -μια και δεν αξιώθηκες από αντρού το χέρι- η μάνα..
μακριά Θεέ μου στείλε τα, όλα τα περιστέρια
κι εγώ αυτό το έθιμο, που φέρνει τόσο πόνο,

δεν θα το καταλάβω......... ποτέ .-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου