Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

« Μετωπική Σύγκρουση »

« Μετωπική Σύγκρουση »

αν είσαι συ, ποιος είμαι γω
που να σου μοιάσω προσπαθώ
και με γελάς και σε γελώ με πείσμα λυσσαλέο
δεν έχω τρένο επιστροφής
ούτε μια κάρτα διαφυγής
σ`ένα παιχνίδι που ρεφάρω στο μοιραίο

δαίμονας είσαι μάθε το, ο φάντης στα χαρτιά μου
κι εγώ που είμαι αφεντικό, θέλω να σε ξεκάνω
δαίμονας με τα πάθη του, που θέλω, μα δεν φτάνω
και κρίνω τον Δημιουργό, πριν να Τον δω μπροστά μου

με πολεμάς, σε πολεμώ
σ`άγριες συνήθειες να χωθώ
και μέσ`την λήθη του κρασιού σου να φωλιάσω
δεν σε αντέχω, σε πετώ
γίνομαι αητός ή ερπετό
κι όλο στα πάθη μου κυλιέμαι να χορτάσω

δαίμονας είσαι μάθε το, ο φάντης στα χαρτιά μου
κι αν ξημερώσω το πρωί, πεθαίνω με το δείλι
δαίμονας, που όσο ανθίζομαι σωμένο το καντήλι
ψάχνω το άλλο μου μισό, πριν να Τον δω μπροστά μου

αν είσαι συ, δεν είμαι γω
σε τσαλακώνω στο λεπτό
μια και μ`αρνήθηκες για να σ`εξουσιάζω
μαύρο πουκάμισο φορώ
σε λογαριάζω, σε πενθώ

κι όταν στην πόρτα μου σταθείς, σε αγκαλιάζω..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου