Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2015

« α π ό φ α σ η »

« α π ό φ α σ η »

δεν θα στολίσω δέντρο
απέχω απ`το έθιμο
απέχω απ`την χαρά μου
κι αν στόλιζα θα έβαζα
μόνο την μοναξιά μου

θα κρέμαγα απόρριψη, γιορντάνια θα`χα πλάνη
αντί κορδέλες θ`άφηνα κομμάτια της ψυχής
κι εκεί στο κάτω το κλαδί, μάτι να μη το φτάνει,
θ`απόθετα ευλαβικά τον κύκλο μιας ζωής

δεν θα στολίσω δέντρο
κατάργησα το έθιμο
ζω μόνο με τις μνήμες
κι αν στόλιζα θα έβαζα
λίγες δικές σου ρίμες

αντί για φώτα ροζ-λιλά, θα κρέμαγα σκοτάδια
κι αντί για φάτνη θα`βαζα μία φωτογραφία
έτσι να βλέπω, να θρηνώ τ`ατέλειωτα τα βράδια
την τελευταία κάρτα σου, που είχε μια ρομβία

δεν θα στολίσω δέντρο
στ`αλήθεια δεν χρειάζομαι
να ζω το παραμύθι
κι αν στόλιζα θα έβαζα
κουκιά κι ένα ρεβίθι

ψηλά, για αστεροκορφή, θα κάρφωνα ένα βλέμμα
κι αντί για δώρα θα`βαζα στην βάση ένα τσέλο
εγώ δεν ξέρω μουσική μα παίζω μ`ένα ψέμα

και λέω στο δοξάρι μου πόσο πολύ σε θέλω..


1 σχόλιο:

  1. "..εγώ δεν ξέρω μουσική μα παίζω μ`ένα ψέμα


    και λέω στο δοξάρι μου πόσο πολύ σε θέλω.."


    Tα ρέστα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή