Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

« η χαμένη μέλισσα »

« η χαμένη μέλισσα »

στην τράπεζα συναλλαγή
μα η δική σου αλλαγή
σκέψεις πολλές μου βάζει
έρχομαι τώρα ουραγός
κάποτε ήμουν αρχηγός
κι ο χρόνος με τρομάζει

εκεί χωμένος στην ουρά
σαν μια κακότροπη σκιά
κάθομαι περιμένω
μόνος σε κόσμο επειδή
δική μου είν`επιλογή
ν`ακούω και να σωπαίνω

σαν ένα ξάφνιασμα κει δα
το βουητό σου με μεθά
χάνω και την σειρά μου
ποθώ μονάχα να σε βρω
πως ξέμεινες εσύ εδώ
πως χάθηκες κυρά μου ;

για σένα η τσέπη σιγουριά
και η λαχτάρα μου σκιρτά
να σε φροντίσει θέλει
κι αφού χορτάσεις το φαί
μ`ένα χαμόγελο, μια ευχή
τράβα για την αγέλη

συναγερμός στην τράπεζα
κι εγώ που σε αγάπησα
παντρεύτηκα την 'Ελλη
μα ορκίστηκα μία ζωή
απ`το δικό σου το φιλί
να την ταίζω μέλι..


"Καλώς όρισες Μάγια στην ζωή μας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου