Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

" ε γ κ λ ε ι σ μ ό ς "




" ε γ κ λ ε ι σ μ ό ς "

Η ηλικία της γυναικός φαίνεται απ`τα χέρια
και δώστου πασαλείβεται κρεμούλες της χειρός
μα ήρθε ο κορονογιός κι από αιθέρια έλαια
κατήντησε να βάζει, οινόπνευμα νυχτός (σπίρτο)

Να ζήσει η απολύμανση, να ζει να μας θυμάται
κι εμείς να την θυμόμαστε συχνά και τακτικά
σαφράκιασαν τα χέρια μας, γειτόνοι μου τρεχάτε
φέρτε μου κρεμοσάπουνα και άλλα γιατρικά

Κοιτάζω τα χεράκια μου και δεν τ`αναγνωρίζω
έχω και τα χρονάκια μου, που συντελούν κι αυτά
απ`έξω μου χαμογελώ και από μέσα βρίζω
κι οι κρέμες για πασάλειμμα, μου τρώνε τα λεφτά

Εσύ`σαι ο κορονογιός κι εγώ η κορονοκόρη
κι απ`τα πολλά τα νεύρα μου, καπνίζω σαν βαπόρι
τ`άτιμα απολυμαντικά μου σκεύρωσαν τα χέρια
κι ο εγκλεισμός, μου τούρλωσε κι άλλο τα κωλομέρια..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου