Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2023

" το λάδι, λαδάκι "

 


" το λάδι, λαδάκι "

Δώσε παπά μου να χαρείς

ένα μπουκάλι λάδι

το περιμένω πως και πως

σαν το παιδί το χάδι

Θέλω να βάλω στο φαΐ

να βάλω στο καντήλι

στην Παναγιά γονυπετής

βάσανα μη μου στείλει

Μια και δεν έχω αντοχές

τις ξόδεψα και πάνε

παπά μου δώσε να χαρείς

λαδάκι για να φάμε

Εσύ το έχεις μπόλικο

καβάτζα απ`τα ευχέλαια

δώσε σ`εμέ τον άμοιρο

προτού να`ρθει η συντέλεια

ή απ`την άλλη κάβα σου,

ξέρεις, απ`τα βαφτίσια,

βάλε πιο λίγο του μωρού

να`θρω κι εγώ στα ίσια

Και μη ξεχνάς πως ο Χριστός

στων Ελαιών το Όρος

ποτέ δεν φανταζότανε

πως θα προμηθευότανε

λάδι απ`τ`Άγιο Όρος

Τώρα λοιπόν που έφτασε

στα δώδεκα το λίτρο

μη λες παπά, έτσι στυγνά,

"τας χείρας μου εγώ νίπτω"

***************************

Μα εκείνος, εγονάτισε

στον άγιο Κωνσταντίνο

κι απάντησε λακωνικά

"λαδάκι δε σου δίνω"  .-


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου