Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

« μελαχρινό φεγγάρι »


by Russian artist Leonid Tishkov
« μελαχρινό φεγγάρι »

έκοβε βόλτες η ζωή, χτες βράδυ στ`όνειρο μου
κι έφερε τα φεγγάρια της, φεγγάρι ν`αρτηθώ
κι όπως τα κρυφοκοίταζα, σε είδα στο πλευρό μου
κι έκανα μια τρελή ευχή, να μην ξημερωθώ

αν είσαι συ φεγγάρι μου, εγώ είμαι ο δρόμος
κι αν μπήκες έτσι στ`όνειρο, πες μου αν μ`αγαπάς
γιατί μέσ`την καρδούλα μου, είσαι αφέντης νόμος
κι εγώ σου παραδόθηκα για να με κυβερνάς

χτες πήρα μιαν απόφαση να μη ξαναξυπνήσω
και η ζωή μου έκανε ετούτη εδώ την χάρη
πριν έρθει ο ύπνος ο βαθύς, τα μάτια πριν σφραγίσω
εσένα δώρο μου έστειλε, μελαχρινό φεγγάρι

αν είσαι συ φεγγάρι μου, εγώ είμαι ο δρόμος
κι αν μπήκες έτσι στ`όνειρο, πες μου αν μ`αγαπάς
γιατί μέσα στο σώμα μου, είσαι αφέντης πόθος
κι εγώ σου παραδόθηκα στον Άδη να με πας..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου