Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

« π ρ ό β α »


« π ρ ό β α »

έτσι που καταντήσαμε, άλλος μιλάει για μένα
και θα ξυπνήσω ένα πρωί, με γλώσσα σ`άλλου στόμα
οι σκέψεις μου θα κυβερνούν, ξένο για μένα σώμα
σαν κούκλα εγγαστρίμυθου, που τάχατες μιλά

έτσι που καταντήσαμε, άλλος αποφασίζει
άλλος κρατάει τα κουμπιά κι εμέ στα γόνατα του
κι όταν σωπαίνω σκιάζεται και κόβεται η μιλιά του
σαν κούκλα εγγαστρίμυθου, που φέρνει συμφορά

και στον καθρέφτη του σιμά, όταν μου κάνει πρόβα
βλέπω να κλέβει φανερά, τα θέλω, την θωριά μου
βλέπω να κλέβει τα όνειρα, να γίνεται σκιά μου
σαν κούκλα εγγαστρίμυθου, που αντέχει να πονά

έτσι που καταντήσαμε -και στοίχημα δεν βάζω-
σαν κούκλα εγγαστρίμυθου, που άλλος την ορίζει
και μια που πλέον η ζωή, καθόλου δεν αξίζει

ζητώ απ`τον αφέντη μου, να σφίξει την θηλιά..


2 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Τάσο, για όσα έκανες και κάνεις για εμένα .-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η σχέση φιλία που μας έδεσε τα τελευταία χρόνια, έκανε τον κόπο να κοιτάξει βαθιά μέσα μας, είσαι αρχόντισα !

      Διαγραφή