Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

« θ έ λ ω »

« θ έ λ ω »
 
θέλω να με κολλήσεις σ `έναν τοίχο
και να γεμίσεις το λαιμό με τα φιλιά σου
θέλω και το μυαλό να ξεστρατίσει
και μονοπάτια να ζητά στην αγκαλιά σου

θέλω να μου ρουφήξεις και τα χείλια
κι από τη ζήλια την τρελή να τα ματώσεις
θέλω να καταστρέψεις την εικόνα
κι ύστερα άμοιρος φονιάς να μετανιώσεις

θέλω ν` ανακατέψεις τα μαλλιά μου
αντάρτης άνεμος και εραστής μιας μέρας
θέλω να ισοπεδώσεις την καρδιά μου
να `μαι η Πεντάμορφη και συ να` σαι το Τέρας

θέλω να ψιθυρίζεις λόγια λάγνα
ηδονικά γεμάτα έρωτα κι αγάπη
θέλω να με υποτάξεις με λατρεία
το μάστορα μου για να βρω και τον σατράπη

θέλω και τον ιδρώτα σου να τρέχει
και να χαράζει τα δικά του τα αυλάκια
πάνω στο σώμα σου πηγές να ζωγραφίζει
και με τη γλώσσα μου να ψάχνω για ρυάκια

θέλω κουρσάρε να μπεις μέσα μου με φόρα
κυρίαρχος άρχοντας μαζί κι ένας επαίτης
κι αφού μου πιεις την τελευταία μου σταγόνα

να βαφτιστείς και του κορμιού μου νομοθέτης..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου